piątek, 31 stycznia 2014

004. Back to school.

Cześć!

Właśnie dzisiaj skończyły mi się ferie, co oznacza że będzie mniej postów (i tak jest mało), posty będę dodawała w piątki wieczorem, sobotę albo niedzielę, w tygodniu nie będzie wpisów tak więc uprzedzam.
Najgorzej jest to, że zbliża się 1 kwiecień, a z nim egzamin szóstoklasisty, może troszkę stresu jest przed tym pierwszym w życiu egzaminem takim bardziej poważnym. Skończył się I semestr, a zaczął II więc muszę się wziąć poważnie w garść, będę walczyć o lepsze oceny nawet do upadłego! Trzymajcie za mnie mocno kciuki. Najgorzej to będzie z matematyką.. ale jakoś dam radę.
Jutro muszę się uczyć do testu z angielskiego i dialogu, który będzie w poniedziałek.
~~~
Zdjęcia zimy (znowu) + pobawiłam się efektem bokeh c;

Wpis okazywał się być nieco dłuższy, ale no.. jakoś tak wyszło.





~~~~
Mam nadzieję, że wpis jak i zdjęcia się podobały.
Do następnego wpisu. 
To na tyle, pa! 



1 komentarz:

  1. Szkoda, że nie masz czasu. Ja także mam go niewiele. Niestety, ferie opuściły nas zbyt szybko. Powodzenia w nauce i szkole. Zdjęcia ładne, jednak ten bokeh według mnie nie pasuje. Ale to moje zdanie i tobie może się to podobać.

    OdpowiedzUsuń