sobota, 28 czerwca 2014

021. Holidays, so beautiful..

Co u Was słychać? u mnie wszystko dobrze. W końcu zakończył się rok szkolny! teraz spokojnie można odetchnąć z ulgą. Przez 2 miesiące nie będzie trzeba przejmować się kartkówkami, sprawdzianami, odpowiedziami ustnymi oraz pracami domowymi, no w końcu!
U mnie ten rok szkolny zleciał bardzo szybko, ale te całe 6 lat wolno zleciały, nie mogłam się doczekać, kiedy zakończę tą edukację w podstawówce. No i proszę, dzisiaj już mogę oficjalnie powiedzieć, że skończyłam 6-klasę, (nareszcie!)
Co prawda u mnie czerwonego paska nie było, ale i tak jestem z siebie zadowolona, ale wiem że stać mnie na jeszcze więcej. Oczywiście, chciałabym mieć ten czerwony pasek, a do gimnazjum na sam start zrobiłoby to niezłe wrażenie. 
Oceny mam różne -są trójkowe, czwórkowe i piątkowe. Jednak najbardziej zawiodłam się na tym, że nie mam na koniec roku czwórki z: j. angielskiego, przyrody, historii. Chociaż o nie z zaangażowaniem pracowałam i tak tego nie zauważyli nauczyciele, a szkoda. 
Już kończę z tematem szkoły na 2 miesiące, bo jest dla mnie zamknięty. 

~♥~
Tak, tak, zaczęły się długo wyczekiwane przez wszystkich wakacje! i zaczął się odpoczynek dla każdego -tak w gratisie.. 
Przez te 2 miesiące nie będę siedziała wiecznością przy komputerze, tablecie. Wolę ten cenny czas spędzić z rodziną, albo w lepszy sposób, ale nie na pewno w taki. 
We wakacje chciałabym głównie zająć się matematyką, nadrobić te wielkie zaległości i "podnieść się" z tego przedmiotu na co najmniej jedną ocenę wyżej. 
Mówię od razu i uprzedzam, że wpisy nie będą się pojawiały kilka razy w tygodniu, bo dla mnie internet nie jest ważniejszy od rzeczywistości. 

źródło: weheartit

Na koniec chciałabym Wam życzyć miło spędzonych wakacji w gronie rodziny.
tylko ostrożnie. 

+ Idę po komentować Wam wpisy, bo dawno tego nie robiłam ^^ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz