sobota, 14 czerwca 2014

019. Some days and.. holiday!

Hej kochani 
Co u Was słychać? Jak się czujecie z tą świadomością, że za kilka dni są wakacje? 
ja czuje się bardzo dobrze! W szkole dali nam w końcu trochę odpoczynku, np. u mnie są próby na zakończenie roku szkolnego (zwykle trwają one jedną lekcję i pół przerwy) i zupełnie nic tam nie robię, tylko siedzę - tak jak pół mojej klasy. To są próby na pożegnanie klas 6-tych (czyli ja). 
Przez cały tydzień, od 2 czerwca do 9 byłam chora i cały czas leżałam w łóżku oglądając przeróżne seriale.. nawet nie zdajecie sobie sprawy jakie to jest okropne i męczące. 
Kiedy wróciłam już 10 czerwca do szkoły, dowiedziałam się, że przyszły już wyniki egzaminu szóstoklasisty. 
Wszyscy znają swoje wyniki z tego egzaminu, tylko nie ja (bo Pani podała te wyniki, kiedy nie było mnie w szkole). Nie wiem czy w ogóle poznam te wyniki, a moja wychowawczyni zapewne nie zna moich punktów. 
Przez cały maj i początek czerwca nie mogłam się po prostu doczekać, kiedy będzie wystawienie ocen ostatecznych! na moje szczęście wczoraj wystawili już ostateczne oceny na koniec roku szkolnego, tak się cieszę, że aż nie dowierzam. 
Moje oceny są dosyć dobre, bo mam trzy piątki (plastyka, religia,technika?), trzy czwórki (j.polski, informatyka, muzyka) no i reszta to trójki i mam jedną dwójkę, ale to tylko z matematyki - niestety nie mogłam poprawić na ocenę dostateczną z pewnych przyczyn. 
Jednak ja jestem bardzo zadowolona ze swoich ocen, ale z trzech przedmiotów zasługuję na czwórkę -to jest oszustwo.. bardzo chciałam mieć tę 4-kę z przyrody, angielskiego i historii. Zawiodłam się po raz kolejny na nauczycielach! dlaczego nie mogli mi dać "prezentu" w formie wyższej oceny?! skoro stawiają wyższe oceny matołom to z jakiej racji mi nie mogli?...
Cieszę się bardzo, że w końcu kończę tą szkołę, mam z nią związane same złe wspomnienia.. chciałabym, aby wreszcie spotkało mnie coś dobrego w szkole - gimnazjum.
Teraz przechodzę do innej sprawy, bardziej fajnej niż tych powyższych..
Z racji tego, że mam dobre oceny i w tym roku poprawiłam się z ocenami o kilka stopni, od rodziców dostałam tablet!


na zdjęciu jest tablet i mój ulubiony lód 
Przepraszam, że tablet prawie niewidoczny, ale inne zdjęcia nie nadawały się na pokazanie.

Do następnego, ciekawego wpisu który pojawi się już niebawem! 
Komentujcie i obserwujcie, jeśli spodobał Wam się mój blog. 
przepraszam za wpis o szkole, wybaczysz? 

1 komentarz:

  1. Wybaczam xD Ciekawy wpis, mimo że jest on znów głównie poświęcony szkole. Na całe szczęście już wakacje! Cieszę się, że masz tego tableta. W pełni na niego zasługujesz! Wiesz, jakie ja mam oceny, a jakie ty :(

    OdpowiedzUsuń