niedziela, 4 maja 2014

014. Spring, and hello May!


Cześć. 
Co u Was słychać ciekawego? stęskniliście się za wpisem? :3
*dobrze, przechodźmy do wpisu.*
~~~~
U mnie majówka rozpoczęła się już w środę, wtedy nie szłam już do szkoły, a dla niektórych
zaczęła się ona dopiero w środę.
Powiem szczerze, że nie wypoczęłam za bardzo przez te 5 dni wolnego, może jest to wina tego, że
za bardzo przejęłam się szkołą? mam na myśli poprawy, sprawdziany.. jeszcze ten stresujący
występ w szkole.. na szczęście jest on już za mną c:.
~~~~
Niby okazało się, że we wtorek było wszystko cacy, ale na prawdę tak nie było..
W środę w piękną, słoneczną pogodę, rano obudziłam się z gorączką i katarem. Za specjalnie 
nie przejęłam się tym, powiedziałam sobie: "Przejdzie za kilka dni". No dobrze i co dalej?
W piątek - sobotę czułam się zdecydowanie lepiej, a pogoda oczywiście się zepsuła!
To mnie dobiło, bo chciałam wypocząć na świeżym powietrzu, pojeździć na rowerze, a tutaj
wyszło wszystko inaczej. Cudownie, prawda? 
*wpis o pogodzie, zgadza się, heh.*
~~~~~
W koło nas przyroda zaczyna się zmieniać, wszystkie rośliny zaczynają budzić się do
życia - i my też. Wszystko zaczyna robić się piękne - bzy, mlecze.. sana radość z życia!
Teraz mam więcej chęci na wyjście i robienie zdjęć, bo mam czemu robić ^^
~~~~~
Teraz pytanka do Was: 
1. Jak spędziliście majówkę?
2. Czy Was też denerwują te zmienne pogody?
3. Podoba Wam się ta zmieniająca z miesiąca na miesiąc przyroda?

1 komentarz: